Salam Sejahtera  

Posted by WaN_IkRaM

Assalamualaikum wth...

Zaman kini sudah menunjukkan kepesatan yang begitu deras di dalam arus dunia "segala maklumat di hujung jari". Salah satu medium kepada dunia ini sudah tentu ialah BLOG yang semakin popular di kalangan masyarakat Malaysia. Sebagai seorang pelajar yang merasakan bahawa medan blog ini merupakan medan perantara kepada pelbagai kegunaan, tidak dapat tidak, penulis terpanggil untuk mencipta blog ini.

Dengan bertujuan untuk berkongsi sedikit ilmu dan pengalaman penulis sepanjang mempelajari ilmu di bumi Allah ini, terutama setelah penulis menjejakkan kaki di bumi Universiti Malaya, penulis amat mengharapkan para pengunjung sentiasa mengutarakan perbincangan dan kritikan supaya kita semua mendapat faedah yang besar dan manfaat yang berguna di samping mengetahui pemikiran yang pelbagai sesama kita. Manakala sebagai orang baru, penulis mengharapkan sokongan dan kritikan yang membina daripada rakan-rakan dan para pengunjung yang mengunjungi blog ini. Semoga dengan sumbangan, sokongan dan kritikan seperti itu, akan dapat memberikan kita semua manfaat yang berguna.

Akhir kata, penulis mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengunjung semua kerana sudi melayari blog ini. Dengan harapan pengunjung akan sentiasa melayari blog ini, penulis juga mengharapkan semoga pengunjung menyebarkan blog ini kepada orang ramai supaya kita semua beroleh manfaat. Sekian, terima kasih.

Wassalam..

This entry was posted on Wednesday, July 29, 2009 at 6:54 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment